♥Język polski-Nadnudniejsza lekcja jaką znam!!!Dziś normalnie zachciało mi się płakać.Ale z dwóch powodów.1 Bo baba tak przynudzała że masakra a 2 bo oglądałam moje książki i notes z Lanielle!!!Zdjęcia itp.Normalnie tak tęsknie za tymi szczęśliwymi czasami gdy Li był z Dan
A teraz kurwa pojawiła się ta głupia Sophia.Ale jedno wiem....Ona (chyba) kocha Liama.Póki go kocha też ją kocham.Danielle kocham na wieki.Nie tylko za to że ona tak długo kocha liaśia ale dlatego że zawsze będzie moją najlepszą i ukochaną Dan!!!
Ops Op Cycki cycki!!!Szykuje się dyskoteka na której nie zabraknie disko polo co najważniejsze łan łej!!!Ooo jjjeee
Domi-Wariatka która ma zrytą pshike kocha kartofle (oraz Mrs Kartofel)Mieszka w jednym wielki zadupiu kocha 1D Mrs Kartofel -Jest najlepszym przyjacielem Domi ma tak samo zrytą pshike jak ona (no dobra może troszke mniej)kocha teletubisie
środa, 25 września 2013
czwartek, 19 września 2013
WTF
♥Ha ha ha ha .Ale nudy.Aż z tych nudów głupawkę mam(Xd) Zapraszam na majne odpowadanie.WTF.Ludzie aż 602 wyświetleń?!http://zakochana-w.blogspot.com/
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)